I will speak of you gently, even after the fight

Jag och Jossan har STOOORA planer för sommaren. Rock am Ring, Tyskland, Juni. RAMMSTEIN. Då festivalen firar 25-årsjubileum väntar vi oss storslagna artister, utöver tidigare nämnda band. Vill dock vänta lite med att köpa biljetter. Det är mycket som måste planeras inför en sådan resa, och jag är ett planeringsfreak. För det mesta.

Och jag fick veta idag att det är lite drygt 40 dagar kvar till nyårsafton. Och jag vet av erfarenhet att "som man spenderar nyårsafton, kommer man spendera resten av året". Och eftersom jag hoppas att jag ska vara borta härifrån nästa år, känns det ganska passande att fira nyår i en annan stad. För ärligt talat så skiter jag i det här nu. Ingen annan verkar vara speciellt engagerad, förutom RJ. Så varför ska jag? Jag lämnar mitt nyårsöde i Malins händer, så får vi se vart det för mig!

And soon you learn
That the only thing worth to treasure,
Are the people that actually care

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0