Let me show you what it really means

Sveriges största rockband? Va-sa-ru-KENT-hette-dom-det? Pyttsan. Var på Takida igår, och det var fucking jävla awesome! Och det kan jag säga med gott samvete för jag har varit på min beskärda del av dåliga konserter. Och det här var inte en av dom. Förbandet, Sonic Syndicate, var riktigt bra. Hade bara hört en låt förut, men resten lät lovande de också. Maffiga melodier is the shit.

Och Takida sen, ja, skyll er själva att ni inte var där säger jag! Synd bara att publiken alltid ska vara så stel på läktarna och aldrig vågar sjunga, än mindre röra på sig. Så jag satt där, tyst och still. Men jag njöt. Och när de spelade Curly Sue så blev det av någon konstigt anledning väldigt suddigt i mina ögon, och jag hade lite svårt att samla mig ett tag. SÅ jävla vackert.






(Och av någon anledning så ska min kamera alltid fucka sig, så jag har videor men inget ljud.
Återkommer om jag lyckas besegra kamerademonen)

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0