Mina framtida rubriker kommer att vara...

Kissie! Jag har insett att för att få läsare så måste man skriva om Kissie. För folk söker på henne på bloggportalen.se, och då dyker ens blogg upp. Så nu ska jag skriva Kissie i varje inlägg. Gärna flera gånger i rad. Kanske som rubrik till och med? Kissie Kissie Kissie. Kan ju börja med att säga att jag faktisk beundrar henne. Hon kan skriva hur taskiga saker som helst på sin blogg, och ändå vågar hon lägga ut oretuscherade bilder på sig själv. Det är vågat!

Jag vet att man inte ska vara dum, men jag förstår henne, det är kul. Och det är ju så man blir känd nu för tiden, så why not? All is fair...


Hur som, egentligen borde jag sova om jag ska orka åka bil imorrn. Det är faktiskt jättejobbigt, men jag har i alla fall fixat några road-tripskivor, så jag tror jag överlever.


Skriver Kissie en gång till för säkerhets skull. Kissie!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0