Mission failed

Jag SKA inte klippa lugg förrän allt hår är jämnlångt. Kommer bara ångra mig. Och jag SKA inte färga håret förrän jag vet att jag inte kommer tappa allt hår när jag gör det.

Igår var det jobb 8-17. Sen begav jag mig hemåt, kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde men inte var det något vettigt iaf. Sen blev det film hos Jessica och Linus, som vi bara fick se 61 minuter av, sen var vi tvungna att vänta i 54 minuter för att se fortsättningen..? Hmm.
Sen ringde Frida och ville att jag skulle vara chaufför i "Operation rädda Isak", och eftersom vi bara skulle till Nyköping och vända kunde jag gå med på det. Speciellt om det var Queen i bilen. Men Isak var svårövertalad, och det slutade med att vi hamnade på krogen. Otroligt läskigt när man är nykter, mest för att alla i Nyköping verkade vara nyktra, vilket betyder att ingen vågade dansa (förutom att gunga lite med knäna och veva med armen), och förmodligen var fullt lika medvetna som jag var hur alla dansade. Och vem fan kan släppa loss då? Nu vet jag varför jag älskar Amazon.

Hur som så misslyckades operationen totalt, Isak följde inte med hem och jag somnade kl 3 inatt. Men jag fick gå ut på krogen som jag ville iaf!

Just det! I sann fjortis-anda var det någon som stack ut huvudet från en bil och skrek hora till vårat gäng. Tror inte det var personligt då det inte fanns en chans att de såg vilka vi var, men om det var personligt så finns det bara en människa jag kan tänka på. Men med tanke på att man inte bör kasta sten i glashus var det förmodligen inte hon. Det var nog bara en cool, full fjortonåring. Heja henne, haha.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0