Nys Nys Hora!

Jag hatar bruden i nässpray-reklamen! Ni vet hon, som snorar ner mannen som sitter brevid henne i busskuren? Jättetrevlig karl som trots att hon nyss var jätteäcklig försöker ragga på henne lite diskret. MEN NEJ, då snor hon hans knep för att ragga på Hipp Hipp Hora-killen som är aaalldeles för ung för henne! FY.

Idag blir jag glad av: Att det är fredag imorrn, och att Jossan och jag ska ses!
Idag blir jag arg av: Killen som blivit dömd till ett års fängelse för att han räddade en äldre dam från att bli dödad av en påtänd idiot.
Idag lyssnar jag på: Red Hot Chili Peppers - Dosed


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0