On a cold christmas eve you promised me Broadway was waiting for me

Jag är en lugn person med takt och ton, måttfull och balanserad. Jag är tyst och still och det ska mycket till innan jag blir exalterad. Men jag har en last som håller mig fast i ett järngrepp varje vinter. När året är slut och snön ligger djup och slädarnas medar slinter.

Jag vill ha mer jul! Ge mig mer jul!



På schemat för dagen står: Förbereda lägenheten för julen, äta en riktig helgfrukost (oboy och rostad macka med hallonmarmelad), och hämta min stackars bil i Sparreholm.

Och förresten, idag är det nästan så pass kallt ute att man faktiskt kan tro att det är jul snart. Och om man kisar, kan man missta dimman för att vara snö!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0