Onsdag

Vaknade som sagt tidigt imorse. Jag gick upp och var vuxen fram till halv 12, då Malin ringde och var speedad som en ekorre på koffein! 20 minuter senare stod hon i min hall, hon åt lite mat och vi snackade skit framför tvn. Börjar bli en veckorutin som jag gillar skarpt!

Kollade även på film, Jennifer's Body med Megan Fox och Amanda Seyfried (Mamma Mia-tjejen). Förvånansvärt bra, då filmen handlar om att Fox blir besatt av en demon som dödar pojkar. Låter inte som någon höjdare direkt.

Nu har jag just tryckt i mig en Polly-påse på 20 minuter, nu går jag och lägger mig i fosterställning.




Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0