Överlkraftig benstomme?

Jag måste verkligen börja träna. Jag älskar mat och godis och allt sånt som man inte borde älska. Så det vill jag inte sluta med. Men jag vill inte heller betala 2000 spänn för nåt jävla gymkort som jag kommer använda 3 gånger. Och lagsporter kan jag glömma, jag är världens sämsta lagkamrat. Även om jag saknar fotbollen nåt enormt. Och eftersom jag har några träningsredskap hemma (magtränare och några gummiband) så borde jag kunna ta tag i nåt sånt när jag är hemma. Men inte det heller. Vad är det för fel på mig?

Jag vill inte vara en pluffs.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Ab

Jag lider av exakt samma sjukdom, har dock inte symtomen träningsredskap hemma..

2009-11-03 @ 22:40:47
Och vem fan är du då? Hanna

Känner igen problemet. Orkar verkligen inte träna, det är ju så grymt tråkigt, jobbigt och dyrt. Däremot så försöker jag hitta på ursäkter till att gå och cykla en massa, typ "nu måste jag powerwalka till den affären som ligger längst bort i området för jag måste ha något därifrån". Oftast är det jag behöver visserligen godis, men ändå; motion som motion;)

2009-11-03 @ 23:07:49

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0