Pisstisdag

Jag kräver inte mycket egentligen. Med risk för att låta som en mor som säger till sina barn att hon bara önskar sig snälla barn i julklapp, så tänker jag säga att det enda jag vill ha är en plats på brandmansutbildningen. För jag ORKAR verkligen inte vara kvar här ett halvår till. Och det enda jag vill göra i sommar är att stå i ett enormt publikhav med Jossan i Tyskland och se underbart band.

Och jag skulle inte gnälla om mitt liv var lika roligt som ett Scrubs-avsnitt. MEEEN som my man T.I säger:
Stop lookin' at what you ain't got and start bein' thankful for what you do got. Så nu tänker jag vara glad över att jag kollar på Scrubs, äter pepparkakor och ska röja järnet på fredag!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Brandmansutbildningen, fy vad coolt! Hur kom du på att du ville bli det?:)

2009-11-25 @ 08:39:56

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0