Spontant och underbart

Hade planerat en lugne hemmakväll igår, kurera förkylningen och så. Inte då. Madde ringde, och strax innan halv 10 befann jag mig hos Johannes, där det var planerat att vi skulle dricka och sjunga. Veronica, Mårten och David tittade också förbi, och sen var det singstar och Little big planet för hela slanten. Runt halv 3 kände jag att det var dags att banga, hade lyckats få en hjärntumörhuvudvärk/tidig bakfyllehuvudvärk. Och nu sitter jag här, nästan genomförkyld och ska snart till Norrköping. Men gårdagen var extremt trevlig!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? li

grym header!! är bilden på dig?!

2009-11-19 @ 10:43:08
URL: http://fau.webblogg.se/
Och vem fan är du då? Fästmö Pernilla

Hej hej! Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med lite roadtrip musik... SKulle bli mer än tacksam :) Ha det bra... Kram

2009-11-19 @ 10:46:43
URL: http://wedcor.se

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0