The road is long but will get you there, again.

Jag insåg just att det är ganska mycket som ska göras om jag nu skulle ha turen att komma in på utbildningen. Sälja bilen, göra mig av med lägenheten, ordna nytt boende, komma i form så jag inte skämmer ut mig totalt...

Bilen lär jag ju bli av med, kanske inte till priset jag hade tänkt mig i somras, men ändå.
Lägenheten känns ju lite surt, för om jag säger upp den nu måste jag ändå betala hyra fram till mars.
Nytt boende är väl det som känns läskigast, jag är inte bra på vuxensaker.
Träning? Skrattretande. Men det ingår ju i princip i utbildningen, och jag tänker inte sumpa den här chansen. Fast då måste jag iofs få chansen först.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0