There's no real love in you

Jag stör mig fortfarande på att Tokio Hotel är så populära bland fjortonåringar NU, när jag faktiskt köpte deras första skiva, som är helt på Tyska, för 4 år sedan. Och då var det inte en jävel som visste vilka det var, och det var inte en skiva man skröt om att man hade. Det är det väl inte nu heller, men nu vet alla vilka det är. Men de var faktisk mina pojkar först! Och deras låt Automatic är faktiskt jättebra.

Och jag ska erkänna att jag fortfarande tycker att sångaren är otroligt trevlig att se på. Fast jag skulle inte säga att han är en snygg kille, men en vacker människa. Han borde vara det under allt smink också.


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0