These boots are made for you?

Okej, det var inte så farligt som jag trodde med ekonomin. Men det betyder inte att det är ofarligt. Så nu åker det upp lite skor på tradera!

Och just det! När jag och Jessica vandrade runt inne på Tuna, tyckte jag att jag såg ett bekant ansikte. Och visst var det Anitas vän Ewa (låter väldigt opersonligt med "Anitas vän" med tanke på att jag faktiskt har träffat med Ewa ett antal gånger, men med tanke på att jag inte ens träffar Anita längre kändes det konstigt att skriva "och där satt min gamle vapendragare Fibbe". Så hon får vara "Anitas vän" för tillfället.) som satt på en bänk och väntade på bättre tider! Och jag förstår henne, november är ingen vidare trevlig månad.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Ewa =)

Jag måste erkänna att jag inte heller kopplade att det var du direkt, men sen sken det upp :) "Anitas vän Asse!" Hahahaha :)

2009-11-27 @ 10:10:30

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0