Three little words and a question why?

När jag nu inte kunde lyssna på min mästerliga inspelning av Curly Sue (jag vet att den var det) så försökte jag trösta mig med andra inspelningar från andra konserter. Snubblade över mina två HIM-konserter. Jag var ju kär i dom, vad hände? Jag trodde väl att jag hade växt ifrån dom, att det inte var tillåtet längre. Tänk så fel man kan ha. Jag har tannat i växten helt enkelt. De är helt underbara, och jag ska fortfarande gifta mig med Ville Valo. Eller nåt. Snacka om att ha kontroll på sin röst. Och bli inte irriterade för att jag skriver om, för er, obetydliga saker. Kan ni läsa mode/kissiebloggar kan ni läsa min också. Lyssna, se och njut nu.


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

"Kan ni läsa kissiebloggar kan ni läsa min också!" Haha, klockrent!

2009-11-20 @ 16:17:20
Och vem fan är du då? Johannes

Det här är det bästa jag har sett.

P.S. Kent är inte rock. Längre.

2009-11-23 @ 23:52:28

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0