Ullared

HEMMA. Ullared var inte alls nån höjdare. Visst, otroligt billigt och massa saker, men aaaalldeles för mycket folk. Jag hade tänkt att jag skulle ta hand om kundvagnen och vila på den hela dagen. Tjena. Efter tre minuter och tre personer som hoppat in precis framför vagnen var jag en millisekund från att skicka iväg vagnen genom hela folkmassan. Inget tålamod här inte. Bilder från resan och alla saker kommer imorrn. Kan dock berätta för alla intresserade (Johannes) att jag köpte fem Rammsteinskivor för 455 kr! Bra jobbat tycker jag.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Skulle nog inte heller palla med trängseln. Om det inte vore för att jag får panik när det är för mycket människor runt mig skulle jag nog vilja åka dit och se what all the fuss is about, men får man tokdamp av folksamlingar är det nog inte en sån bra idé;)

2009-11-17 @ 09:47:00

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0