Varning för Westlife-tjat, för er som inte bryr er ett piss.

För er som inte lyssnar på radio, eller skiter fullständigt i Westlife, kan jag hur som helst informera er om att de har släppt en ny singel. Jag tyckte att det var rätt konstigt att jag efter att ha hört den bara 2 ggr på radio, så kunde jag den redan. Nog för att jag har lätt för att lära mig sånt onödigt, men det var i extremaste laget. När jag sen lyssnade på spotify kände jag att "det här skulle Daughtry kunna ha gjort. Och mycket riktigt, det är en cove på Daughtrys låt What about now som jag faktiskt har hört några gånger, så det var väl inte så konsigt att jag kunde den.

Men som jag sa till Malin, att de släpper nytt betyder att de lever. Och att de släpper ny skiva MÅSTE betyde att de kommer hit. De bara måste. Och då ska jag och Malin vara där. Och jag ska vara kär i Mark, även om han har lagt sig åt andra hållet på senare tid. Men drömma får man alltid göra.

Det är konstigt, de hetaste männen/pojkarna just nu är gifta sångaren i Takida, bögen i Westlife och den minderåriga i Twilight. Det räckte liksom inte med att de är kända, och redan då omöjliga att fånga.


 

JA TACK?


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Är HAN också bög? Snart finns det väl ingen kvar i Westlife som är straight (eller blandar jag ihop den med boyzone nu? Hur som, alla tjejfavvisar är alltid gay:S)

2009-11-17 @ 23:28:58

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0