Ångra ingenting

Imorse vandrade jag till AU-center, vilket resulterade i att jag på något vänster ska börja läsa Historia A och Svenska A nästa vecka. Kan bli intressant. Sedan väntade jobbet, 10.45-18.30. En galen alkis blev rent utsagt skitförbannad på att vi hade jättelånga köer och skrek ett och annat ful ord. Då kände jag att jag, utan dåligt samvete, för första gången på 4 år kunde skälla på en kund och be honom gå därifrån. Men det gjorde han inte. Han handlade, kom till mig i posten och ville köpa en trisslott med 50.000 i vinst.

Annars då? Jag är lika bitter, besviken, irriterad, ledsen och arg som vanligt. Och jag känner att jag blir sämre och sämre på att låtsas. Men som Veronica och jag kom fram till idag; Kvinnor kan ju fejka vad som helst, så jag får nog skärpa till mig nu.



Tatuering?

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0