Early in the morning

Om exakt två timmar bär det av till Stockholm! Och beroende på hur lång tid det tar, får vi se vad jag hittar på när jag kommer hem. Jag vill tro att jag tänker vara vuxen och baka en äppelpaj, laga mat och lägga i matlådor, och ringa brandstationen. Men risken är mycket stor att jag värmer en pirog, matar mina fiska på FB och slår mig ner framför tvn.

Och appropå ingenting, så bör denna comeback uppmärksammas;

BURNED MY FINGER.

En eloge till Anton Johansson som väckte den till liv igen, en eloge till Berglöv's kommentar, och såklart, en eloge till filmens stjärna Tobias Malmberg!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0