En bra dag, en bra dag, en bra dag...

Det finns inget bättre än att ligga och dra sig på morgonen med Rix Morronzoo i bakgrunden. När de desutom har Darin som gäst som sjunger en ny låt live (han sjunger som en Gud nu för tiden btw), och efter det spelar hans versioin av Viva la vida, då vet man att det blir en bra dag.

Igår svängde jag förbi AU-center, idag ska jag ringa dit för att boka tid med syon och lägga upp en studieplan. Vet inte vad jag vill läsa eller varför. Jag vet bara att jag måste göra nåt vettigt.
Har också tänkt att ringa min personliga bankman/kvinna (HA, smaka på den ni. Snacka om vuxenpoäng. Det är därför jag inte vill byta till ICA-banken eller något annat, jag vill ha min bankkvinna.)

I brist på bilder (bloggen har varit lite tråkig på senaste tiden) lägger jag in ett mästerverk istället. Lyssna och njut.

 

Just det! Eftersom jag är dålig på att se filmer eller läsa böcker som blir FÖÖR hajpade när de är nya, såg jag DaVinci-koden för första gången igår. Precis i min smak! Blev väldigt sugen på att se National Treasure när jag såg den, får nog bli ikväll!


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0