Fall in love with music

Underbar lördag. Jag var lite skeptisk på morgonen, och det gick inte över förrän vid 19 ungefär när folket började trilla in. Som jag trodde och hoppats så blev det random people, lovely! Drog oss mot Amazon vid 22, lite tidigare än vanligt, men det är inte varje dag som Noice är i stan! Trillade in på Amaz strax innan halv 11, och då skulle de precis börja så vi kom alldeles lagom. Sjöng med i varje låt, och jag och Samira lyckades t o m skråla lite i micken! Inte illa pinkat! Strax innan de stängde sjönk mitt humör och jag gick ut och väntade. Där insåg jag att alla trodde att jag skulle ha efterfest, så jag stapplade därifrån och begav mig hemåt.

Gårdagen var däremot värdelös, mer än så behöver inte sägas. Jag förstår inte varför man säger att "jag mår som jag förtjänar" dagen efter? De som förtjänar att må dåligt är alla partypoopers. Vi som ägde kvällen förtjänar att må som prinsar och prinsessor! Men inte då.

Face down in the dirt she said: This doesn't hurt. I've finally had enough.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Frida

Haha, japp! Håller med! Äger man kvällen så ska man äga dagen efter!

2009-10-05 @ 19:06:44
URL: http://fledenvik.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0