Freaky Friday

Imorgon är dagen som iaf jag har väntat länge på. Skräckfilmskväll med Hanna, Jossan och Tess! Jag älskar mina vänner, älskar halloween och älskar skräckfilmer, så det kan knappast bli bättre! Och så ska jag moffa godis som en barnunge. Är det bara jag, eller kunde man äta vääldigt mycket mer godis när man var liten? Har för mig att det kunde stå ett kilo godis, två skålar chips och diverse annat på bordet, och allt tog slut? Eller så var det bara en härlig dröm jag hade någon gång.

Har iaf lyckats fixa en film tills imorrn, House on Haunted Hill. Har kommit på att jag har sett den en gång för längesedan, och då höll jag på att göra både nummer 1 och nummer 2 i byxan, så det verkar lovande.
Håller på att fixa två till också, The Tattooist och Stay Alive. Även Stay Alive har jag sett en gång förut, och den var minst lika läskig som House-filmen. Det här kan bli bra.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0