Helgen

Större delen av fredagen spenderade jag på ICA. Mindre bra jobbdag. På kvällen var det vin-drickande som gällde, men det slutade med att jag skakade rumpa på Harrys (?) i Katrineholm med Malin större delen av kvällen. Awesome! På lördagen var jag alldeles för pigg, och jag började fundera på om jag hade drömt alltihop. Men Malin verkade iaf ha varit där så det borde ju vara på riktigt. Resten av helgen har varit ENORMT långsam. Har gått igenom gamla banankartonger som varit outforskade sen mamma flyttade från Flen. Och nostalgisk som jag är har det INTE gått fort.

Idag sov jag aaalldeles för länge, och allt jag skulle göra tog alldeles för lång tid. Men nu tror jag iaf att Jossan och Hanna är på väg hit, så får vi se hur sociala vi kan vara.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0