I'm an ass, not an idiot!

Frida tyckte att jag var lite smått tragisk för att jag sa att jag inte tyckte att man skulle dricka vin om man inte tänkte bli full. Jag är inte tragisk, jag är ekonomisk! Varför slösa bort dyrt vin som inte ens är speciellt gott, när man istället kan dricka billig, underbart god cola? Och så sparar man vinet tills när man vill vara helt wasted!

Och btw, alla som gillar Winnerbäck bör lyssna på Melissa Horn's nya album.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Ab

Ja det är verkligen i Winnerbäck-klass. det gamla albumet också iof :D

2009-10-13 @ 21:09:03
Och vem fan är du då? Frida

Haha... det tragiska är väl kanske att jag är likadan! Man skulle ju inte få för sig att dricka lite för att smaka på den goda aromen! Det är fööör mkt vuxenpoäng!

2009-10-13 @ 21:23:53
URL: http://fledenvik.blogg.se/
Och vem fan är du då? Malin

Så jag gissar på att vi kör på cola på fredag eller? ;P

2009-10-13 @ 23:36:37

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0