I'm back on track!

Sjuuukt trött idag. Gick upp 7.18 imorse, drog på mig mina äckligaste mjukiskläder och följde med Jessica till Flens Bostads kontor för att hämta hennes nycklar. Min gamla bovärd kände igen mig från Floragatan 20-tiden, trots att vi aldrig sågs i princip. Men det kan bero på att jag alltid ser lika äcklig ut när jag kommer till deras kontor. Men vem fan är fräsch halv 8 på morgonen?

Vi flyttade kartonger i nån timme, sen var det dags att gå igenom kartongerna för att se vad som behövde inhandlas. Jag blev oerhört uttråkad, fick kramp i höger kroppshalva och låg i fosterställning en stund. Sen gick jag hem och somnade i badkaret.

Gick till jobbet, var där i 5 timmar, promenerade hem med Frida och nu sitter jag här. Imorrn är det jobb hela dagen som gäller, sen möter jag upp Hanna och Jossan, blir lite skitsnack och solning på schemat!

Sen på lördag smäller det! Jag ska festa som aldrig förr, och jag hoppas att alla följer mitt exempel. Har ju faktiskt inte kunnat släppta loss ordentligt på Amazon sen år 2007 ungefär, så det bör firas stort!

Och Frida, du behöver inte bekymra dig över att behöva tvingas säga upp kontakten med mig. Jag menar, det är ju som att spola tillbaks en gammal film och se den om och om igen. Antingen byter man till en ny film, eller stänger av tvn helt. Fast det är ju tråkigt det också. Nejdu Frida, jag tycker vi ser varsin riktigt bra film i helgen! Eller vad säger du? (Och ja, det är en metafor.)

You're looking at a single in gold
I'm just your worst freaking nightmare girlfriend

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Frida

Hahaha! Underbart! Vi tar de bästa filmerna vi kan hitta! Det är vi värda! ;)

2009-10-03 @ 14:02:23
URL: http://fledenvik.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0