Inatt, inatt!

Igår var det skräckfilmskväll hemma hos Hanna! Jag började med att spendera en skräckjobbdag på ICA, fullt upp hela tiden så det gick iofs fort att få sluta. Sen kom Tess och Jossan upp, vi inhandlade alla tjockistillbehör, jag rusade till systemet 3 minuter i 6, och sen begav vi oss till Hälleforsnäs. Vi såg Stay Alive och House on Haunted Hill. Båda läskiga tycker jag. Stay Alive byggde upp rädsla hela tiden så man kunde aldrig riktigt slappna av. Men House on Haunted Hill hade flest överraskningsmoment, så jag ger båda filmerna en stark 3:a.

Vaknade inatt av att svetten bokstavligt talat rann längs med hela kroppen. Kommer inte ihåg om jag drömde något läskigt eller om det kan ha berott på att jag hade flanellpyjamas och två tecken på mig. Fräscht var det inte iaf.
Senare idag blir det middag ute i dunker hos kusinerna. Älskar att vara där, långt ute på landet borta från allt annat. Frisk luft, och man kan se stjärnorna på kvällen. Sen ger jag mig av till Johansson där det bjuds på överraskning av det trevligare slaget, antar jag. Får se om det blir amazon för min del, måste spara pengar till Ullaredsresan där jag har tänkt att inhandla en riktig vinterjacka!

Vem följer med mig på dansbandskampen?

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Robert

Gunnel ska på dansbandskampen!

2009-10-31 @ 14:05:55

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0