Isn't everything wonderful?

Vad gör man, när man kommer hem helt slut efter jobbet, efter en ovanligt kort dag, och inser att man inte har något annat att dricka till maten än sådant som folk lämnade kvar i lördags? Jo, man öppnar en 4,5a persikocider som någon stackare glömt, lutar sig tillbaks i soffan, glor på Two and a half men och njuter av att bo ensam. (Jag HADE faktiskt inget annat att dricka, så än är det ingen varning på mig!)


OJ... Det stod en cola mitt på bordet. Okej, EN liten varningstriangel. Men jag glömde faktiskt att colan stod där.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Natalie

haha, det är ju vardag! :)

Men vem vet, kanske inte var kall och hade kolsyra? :)

2009-10-07 @ 19:31:10
URL: http://nathm.blogg.se/
Och vem fan är du då? Hanna

OjOj! Vart du så full på den där ciderna att du missade att det stod en COLA MITT FRAMFÖR ÖGONEN på dig?? ALKISVARNING där Therese!!!

2009-10-07 @ 20:23:49
URL: http://thebrunetteprincess.blogg.se/
Och vem fan är du då? Ab

O kranvattnet var slut eller? alkis ;)

2009-10-08 @ 00:26:57

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0