Liebe Ist Für Alle Da

Har lyssnat igenom några av låtarna på Rammsteins nya skiva. Favoriten än så länge är Frühling in Paris. Vad den handlar om vet jag inte, men det brukar inte spela någon större roll. Maffiga melodier brukar räcka.

Idag har jag tänkt att jag ska städa, igen.

Note to self:
Bjud aldrig mer in folk att dricka alkohol i lägenheten. Någonsin. All annan form av dricka går bra, smutsen dras uppenbarligen inte lika lätt till cola som till vin.

Runt kl 1 ska jag och syster bege oss till faster och hennes man och äta försenat födelsedagsfika. Och någon gång under dagen har jag tänkt att bege mig till komvux.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Kom ihåg att jag har varit lite delaktig i din städning! Utan min proffs skurning av bordet så hade det säkert fortfarande vara äckligt av gamla alkohol rester :P haha

2009-10-22 @ 21:52:57
URL: http://thebrunetteprincess.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0