Misery Business

Second chances they don't ever matter, people never change
Once a whore you're nothing more, I'm sorry that I'll never change!


Hm... Borde man gå på Paramore när de kommer hit? Känns lite värdelöst när jag bara kan två låtar. Å andra sidan är det två väldigt bra låtar. Sen kanske man borde gå på Takida också? Nu har ju Manson ställt in, så jag måste ju trösta mig med nåt. Men Rammstein blir det i februari i alla fall, det kommer bli grymt!

Har suttit och filat på en idé till en tatuering ett tag nu. Sen gäller det bara att Jossan är snäll och ritar den åt mig haha! Får se hur det blir med den saken.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0