One minute I held the key, next the walls were closed on me

Mycket att fundera på för tillfället. OM jag skulle komma in på utbildningen jag har sökt, ska jag säga upp lägenheten redan nu, så slipper man betala flera månaders hyra helt i onödan? Och kan man i sånt fall ångra sig om jag inte skulle komma in? Eller ska jag välja distansutbildningen om jag kommer in där? Och bli kvar här i två år till?
Hm. Kan inte allt bara fungera?

Nej, nu ska jag lyssna lite på Darin - Viva la vida. Har aldrig gillat den låten med Coldplay, även om de är ett hyfsat band. Men Darin har jag aldrig haft några större problem med. Och nu verkar även de mest inbitna Darin-hatarna ha konverterat, allt tack vare den här covern. I alla fall vad jag har hört. Det är stort.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Vilken utbildning har du sökt och var? :)

2009-10-20 @ 11:11:43

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0