They don't know my head's a mess

Jahapp. Jag sitter och kollar på äntligen hemma. Hur tragisk får man bli? Jag kunde ha varit på bio och sett en mycket bra film för andra gången, men jag tackade nej för jag skulle träffa Emma. Och nu är hon spårlöst försvunnen! Hur som, jag förbereder mig inför framtiden genom att titta på ett rum inredas i exakt min stil - shabby chick! Nu fattas bara en massa pengar, en snygg karl (om jag orkar) och ett fett hus. Men då krävs det att man inte bli utbränd av att jobba mer än tre dagar i rad.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? emma

sry att jag sabba kvällen.

2009-10-07 @ 01:08:00

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0