Tuesday's grey and wednesday too

Jag vet inte om jag ska köpa biljetter till Backyard Babies eller inte. Jag vet att jag själv alltid gnäller på folk som inte dyker upp när det faktiskt händer något i Flen. Men jag är sur och fattig, och jobbar till stängning den dagen.
Och som det verkar nu så kommer jag nog inte in på utbildningen jag har sökt (Skydd mot olyckor), så jag har inte den blekaste om vad jag ska göra nästa år. Roadtrip genom USA låter lockande. Men jag är inte en person som gör sånt. En semestervecka i Grekland på sin höjd. Jag har i alla fall Rammstein att se fram emot. Bara fyra månader kvar.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0