Ajaj.

Jag har ett litet problem. Eller rättare sagt, ett stoort problem för en hypokondriker som mig. Jag har upptäckt en misstänkt knöl på ena sidan av min hals. För mig betyder detta bara en sak: Slutet.
Jag har två val:
  1. Antingen gå till vårdcentralen, så att personalen kan skratta åt mig för att jag nojjar över en defekt hals.
  2. Strunta i vårdcentralen, släpa mig dit om ett år när jag knappt kan gå längre och få höra att jag har cancer i hela kroppen som lätt hade kunnat botas om jag hade kommit ett år tidigare.
Men förtillfället ska jag nog bli frisk från min förkylning. Och så kanske jag kan självbota min knöl?

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0