Året var 1856..?

HAHA. Jag ska ju upp till Emma i Ö-vik någon gång nästa vecka. Och från Ö-vik är det inte alltför långt till Umeå, så då tänkte jag passa på att hälsa på min tåg-vän Linnea från Flemingsbergs-tiden. Så just nu sitter jag och pratar lite med Emma och försöker planera min resa så smidigt som möjligt.


Therese säger:
hur långt är det från dig till umeå?
Emma säger:
typ 10 mil
Therese säger:
ah okej, så då går det bra tåg eller?
Emma säger:
haha du, tågen ska börja gå om ett år typ. de är snart klara med tågbanan.

Det ska bli spännande att se vad Örnsköldsvik är för stad!


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Emma

haha.Du vi har inlandståg men inte härifrån stan.

Och de byggdes pga kriget ;)

2009-09-12 @ 13:48:30

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0