Äventyr

Ny och fin blogg, och så är jag så dålig på att uppdatera att till och med Johannes har ett försprång. Skärpning.

I fredags slutade jag jobbet klockan fyra, satte mig på tåget till Stockholm halv 8, och på bussen mot Ö-vik kl 21.15. 7,5 timmars resa och 2 timmars sömn senare var jag framme.
På lördagen var det utgång som gällde, och Emma tyckte att det var för lite folk, men jag är ju van vid Amazon så för mig räckte det alldeles utmärkt. Kvällen var grymt rolig, men Emma tyckte jag var lite för trevlig mot påträngande killar. What can I say, jag har glömt bort hur det är att få vara trevlig mot killar på krogen.

Har även sett Flickan som lekte med elden på bio nu, grymt bra. Igår tog jag en sväng till Umeå och träffade Linnea. Vi åt, pratade, åt, och såg Inglorious Basterds på bio.

22.10 ikväll går bussen hemåt igen, så det blir ännu en sömnlös natt för min del. Men hellre det än att förstöra hela torsdagen genom att sitta på bussen då.

Bla bla, tråkigt. HEJDÅ, syns imorrn?

I only wish you weren't my friend, that I could hurt you in the end.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0