Börja om på nytt och få såret mitt sytt

Nu har jag tumör-huvudvärk igen. Men den brukar vanligtvis sitta på vänster sida. Vet inte om det är ett bra tecken att den vandrar runt. Och ja, jag vet att det bara är en vanlig migrän, eller nåt. Men ont som satan gör det. Och jag tror inte på värktabletter, de botar ju ändå inte. De gör bara att hjärnan förnekar smärtan. Och förnekelse klarar jag av alldeles utmärkt utan hjälp av några små vita piller.

Jag måste bort härifrån snart. Jag vet i alla fall att jag inte tänker vara kvar här när vintern kommer.

I'd give you my hand if you'd reach out and grab it,
Let's walk away from this hell.


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0