Boys like you love me forever?

Jag hade en väldigt kortvarig förkylning, och en ännu kortvarigare cancer (ta i trä). Jag fick gnälla i 2 dagar ungefär, sen var det nog. Den här dagen har spenderats på jobbet. Eller ja, 5,5 timmar av dagen. Men det räckte gott och väl.

Imorgon MÅSTE jag:
  • Ringa tatueraren och avboka.
  • Tvätta alla kläder.
  • Städa klart alla rum (sovrummet är prio 1, sen köket, hallen och toaletten. Vardagsrummet är fortfarande relativt välbevarat)
  • Ta en löprunda om förkylningen har gett med sig helt (men anledningen till att jag blev förkyld från första början var just att jag fick en tokig idé att ge mig ut i löparspåret. Men men.)
  • Läsa klart första Twilight-boken om jag ska hinna läsa klart den andra innan filmen kommer!
Det känns som rimliga mål som jag borde klara av om jag tar mig i kragen!


Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0