Buhu

Okej, jag medger att jag har varit lite väl tjurskallig de senaste dagarna. Men så är det. Och Malins kommentar på förra inlägget fick mig att fundera. Vet inte om hon var seriös eller inte, haha, men jag ska fan inte gnälla. Jag vet ju att jag inte har det så illa egentligen. Men ibland behöver man bara tycka lite synd om sig själv!

Imorgon är det lördag, och först på schemat står jobb fram till 21. Sen är det alkoholkväll med Sveriges underbaraste :) Kan sluta hur som, jag har 4 små absolut vodka som jag ska göra slut på (och med små menar jag alltså de där miniminiflaskorna. Inget rehab än så länge!). Om de ska blandas med svagdricka eller inte förtäljer inte historien. Den som lever (och är där) får se!

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0