Come what(ever) may

Jag vill varna känsliga läsare för mitt känslomässiga breakdown i inlägget här nedanför. Men nu är jag back in the game! Tur att mina downfalls oftast inte varar mer än en timme. När de börjar göra det, tänker jag ringa någon som får skicka hit en övervakare. För då litar jag inte riktigt på mig själv, haha.
Geez, det är illa.


Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? emms

sv: ja verkligen! nått har dom ju gjort för att lyckats. men vad vetifan. Inte nått jag nöjer mig med för jag blir bara irriterad när jag besöker dom för delvis deras särskrivning sen att deras vänkrets verkar vara ett stort skämt :D

2009-09-25 @ 02:01:45
URL: http://capisce.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0