Ett hopp har tänts om livet efter döden

Hade nyss en väldigt givande konversation på msn. Jag vill verkligen att det ska vara så. Vore det inte underbart? Jag menar, finns det något bättre än att få uppleva skadeglädje hela tiden?

Legendary säger:
Haha=D vafan^^ tjejer ska vara kärleksfulla och vara ute efter drömprinsen!

Therese säger:
jag kanske var menad o bli en kille från början? och så var det nån jävel som ångrade sig och hann bara ändra utsidan till tjej och inte insidan?

Legendary säger:
Haha=D men om du skulle blivit kille från början, varför la dom då ner tid på att ge dig blondt hår och kvinnobröst?! Du ska vara kvinna, live with it=D SUCKER=D
haha "nån jävel" tänk om det sitter folk på kontor och designar människor xD


Therese säger:
för att dom trodde att hjärnan skulle vara lättast att ändra på och sparade det till sist! och så hann dom inte

Legendary säger:
"Hmm, den här får en fet röv"
"FAN, jag hatar min jävla chef... Den här får liten kuk, hehehehe "
Haha bra teori där=D


Therese säger:
hahaha det kanske är det jobbet man får när man dör? och så kan man hämnas på folk som man hatar genom att ge dom fula barn

Legendary säger:
HAHAHA!<3
jag vågar inte tänka på folket som får dig som designer
Deras liv kommer gå stuprätt åt helvete


Therese säger:
HAHAHAHAH    *censurerat namn* skulle få en unge som ser ut som jabba the hut! guuuuuud va kul jag skulle ha däruppe!
nu fick jag nästan bråttom dit! haha

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Jonas

Bäst ju:D Let's starta ett sånt företag om det nu inte redan finns=D

2009-09-29 @ 02:17:19
URL: http://blomstedt.blogg.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0