I think I'm gonna be sick and it's your fault.

Idag var världens äckligaste inne på ICA. (Kom igen, det är en mataffär. Tänk på de andra kunderna). Och ja, om du envisas med att komma dit så tänker jag envisas med att blogga. Och om du envisas med att läsa min blogg så får du skylla dig själv. Nu såhär 4 timmar senare har jag lugnat ner mig, jag fick ta ut mina aggressioner på några godiskartonger. Det enda som hindrade mig från att göra något riktigt dumt var tanken på att Hall-anstalten inte kändes lockande. Inte för tillfället i alla fall. Men jag hoppas att vi slipper detta lilla missöde igen. För min skull. Jag är rädd att min mörka sida tar över nästa gång.

Och ingen nämnd, ingen glömd. Så försök att hitta något att anmäla utan ett enda skrivet namn. Då yrkar jag på "hets mot folkgrupp".


Tack, nu känns det bättre! Lite Slipknot på detta sen och jag är som en ny människa!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Juristen garanterar att det skrivna ovan, samt övrigt jag någonsin läst i denna blogg är fullständigt lagligt. Finner det alltid lika kul när folk som inte kan sin lagbok hotar med roliga anmälningar. Ett sådant hot, för övrigt, kan under vissa omständigheter vara i gränsmarkerna kring olagligt, återkommer gärna med paragrafer om någon skulle vara intresserad;P

2009-09-13 @ 22:03:10

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0