I'm still to tired to care.

Snart går jag och lägger mig. Jag kommer att somna direkt, sova hela natten utan en enda jobbig dröm. Och när jag vaknar imorgon, utvilad, kommer allt vara bra. Ingenting har hänt, jag har inte gjort något, ingen har gjort mig något. Och allt kommer vara bra.

Snälla?

Men trots att jag är dödstrött kommer jag inte gå och lägga mig förrän om flera timmar. Jag kommer ligga vaken, drömma helt underbara drömmar som blir mardrömmar när jag vaknar mitt i natten och inser att det var just en dröm. Jag kommer att vakna alldeles för tidigt och vara oerhört trött. Och jag vet att jag inte alltid behandlar andra människor bra. Men så kommer jag undra, om jag är så pass hemsk att jag förtjänar att ha det såhär varje natt? Men det blir bra till slut.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0