Man ska ha husbil?

Nu är jag hemma efter en helg uppe i Sandviken. Har varit en riktigt trevlig helg, skönt att komma iväg lite. Jag har upptäckt en massa nya saker.
  1. Jag äger på att köra husbil.
  2. Jag äger på att fylla på glykol i en överhettad husbil.
  3. Men först måste jag gråta lite när jag inser att jag måste stå vid vägkanten och fylla på glykol i en överhettad husbil.
  4. Jag kan visst tänka mig att dejta en polis. I alla fall om han är i min ålder, sjukt snygg och håller till i trakterna runt Strängnäs.
  5. Jag är ingen hundmänniska. Men en mops kan jag tänka mig, om någon annan rastar den åt mig varannan timme.
  6. Takida sjunger "Masturbation saved his life" i låten Posioned.
Det sägs att man ska lära sig nåt nytt varje dag, så har jag mitt på det torra i ca en vecka.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0