Nurå?

Jag börjar jobba om 11 timmar. Så jag borde gå och lägga mig i sängen. Men ikväll känner jag för att somna i soffan framför någon bra film.

Ska jag ta en skräck a'la Final destination? En film där en hypokondriker och nojjare som jag kan hitta miljoner vardagsfaror som lätt skulle kunna döda mig? Jag menar, det är ju faktiskt ganska troligt att jag glömmer att stänga av datorn, att katten går och kissar på datorn som blir strömförande, och sen rinner kisset bort till soffan där min hand har ramlat ner på golvet, och så dör jag? Nej tack, jag byter film. (Fast det är en väldigt bra film, jag gillar ju att ha saker att nojja mig över.)

Ska jag ta en thriller a'la All the boys love Mandy Lane? En film om en ovanligt snygg och populär tjej, som luras av massa dumma pojkar och som i slutet av filmen får vad de förtjänar allihop? Ja tack, den tar vi!



Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0