She's everything I'm not

Jag är kluven. Jag vet inte om jag ska behålla min bruna hårfärg, eller gå tillbaks till det blonda. För det mesta tycker jag att brunhåriga människor är snyggast, så jag skulle såklart vilja passa i det. Men det känns ändå som att jag bör hålla mig till det blonda.
Det jobbiga är att när jag ska färga håret, köpa kläder etc. så tänker jag alltid på hur en kändis skulle se ut i den hårfärgen eller de jeansen. Och jag menar, Megan Fox kan ju ha på sig vad som helst och det är skitsnyggt. Så jag köper de där jeansen eller färgar håret som hon, men inser sen att det fortfarande bara är jag framför spegeln, inte Fox. I ett par jeans som inte alls är speciellt snygga. Och i en hårfärg som bara ser ut som en peruk på mig. Bajs.



Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0