Tack.

I'm running out of patience
'Cos I cant believe what the hell I'm hearing
And speaking of hell
It don't compare to this heat that I am feeling

Sov jättebra inatt. Not. Jag hatar när någon VILL att jag ska må dåligt, och när den vet exakt vad som krävs för det. Det får mig att undra vad i helvete jag kan ha gjort för hemskt som gör att jag förtjänar det. Jag måste vara världens sämsta människa?

Men den här bloggen handlar ju faktiskt om hur jag känner, och det är fömodligen inte avsiktligt som det blir såhär. Men som sagt, det känns som det.

Blabla, fuck it. Jag SKA sluta gnälla. Men det känns bra att avreagera sig lite.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

Blir det nåt Östergötland?;P

2009-09-14 @ 15:28:55

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0