Walking tall against the rain

Enligt ett Facebook-test (som alltid är högst troliga och vetenskapligt bevisade?) är jag 98 % lucky idag. Men med min vanliga otur så ser jag inget spår alls av den turen. Jag har punktering på allt som går att ha punktering på (det skulle inte förvåna mig om båda lungorna också kollapsar snart), har extra ont i ryggen och inga pengar alls att handla för egentligen. Och när jag såg att jag skulle vara 98 % lucky tänkte jag att jag skulle ta och spela lite på Lotto som tydligen har extra hög summa i vinstpotten. Men när jag kommer till ICA är det väl försent att spela.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0