Yeah baby.

Ojoj, tiden går fort när man designar, men jag måste säga att jag är oerhört nöjd med slutresultatet av mitt arbete. 1 timmes tidsfördriv såhär mitt i natten har lönat sig än en gång! Att ingen sen verkar läsa min blogg längre är en annan femma, nu är den i alla fall fin att titta på! Får nog fortsätta lite imorgon och finslipa lite, men nu är jag nöjd för tillfället.

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Hanna

grym design! och jag läser den faktiskt varje dag;P glöm inte att höra av dig när du är i östgötatrakterna:)

2009-09-11 @ 09:39:34
Och vem fan är du då? Anita

Jag också faktiskt och du kan höra av dig om du är i Kronobergstrakter med :P

2009-09-11 @ 11:52:41

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0