Highway to the dangerzone

Nu har jag varit duktig. Efter de senaste två dagarnas förnedring på gymmet och på hinderbanan bestämde jag mig för att göra något åt saken. Har spenderat några timmar på Piggelino, en sida där man kan påta ihop sitt eget träningsprogram. Jag har utgått från de främsta kriterierna jag har; jag ska förstå maskinen, jag ska inte vara vilsen och jag ska inte se ut som ett fån.

Resultat? Är riktigt nöjd över mitt nybörjar program! Har inte blandat in en enda skivstång då den lättaste väger 20 kg, vilket jag anser är för tungt för vissa övningar och kroppsdelar (när det gäller mig). Så det som gäller är hantlar, egen kroppstyngd och maskiner. Kommer nog bli hur bra som helst, det känner jag på mig. Har tänkt att börja redan imorgon, så får vi se hur det går :)

Och btw Jessica, vi ska leka på hinderbanan när du och mamma kommer upp på besök!

Har du några funderationer?
Och vem fan är du då? Jessica

Jo tack, jag har ju sett den nu.. Så länge jag slipper ha hela jävla stället på mig!

2010-04-15 @ 12:22:41
URL: http://jessicandersson.bloggplatsen.se/

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0