I'm awesome

JA! Träningsvärk i axlarna och magen, jag lyckades med mitt pass! Fick till och med beröm av grabbarna, så nu känner jag mig duktig. Idag är det tänkt att vi ska ge oss på hinderbanan igen. Den här gången tänker iaf jag köra utan larmställ, och jag tänker bara ge mig på den förbenade väggen och armgången. Nånstans måste man ju börja.

Hur ser dagen ut i övrigt då? Vi beger oss på maskeradkostymjakt om ca 45 minuter. Jag är egentligen bara sällskap då jag inhandlade världens bästa utstyrsel igår för under 100-lappen! Bättre än så blir det inte. Så ikväll blir det alltså maskerad för fulla muggar.

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0