Brave new world

Jag har blivit frälst. Helad, pånyttfödd, you name it.
Igår åkte jag för att se Mötley Crüe på Sonisphere, en dröm sedan länge. En bonus var ju att Iron Maiden spelade, för dom kan vara kul att ha sett nån gång i livet, sen kunde jag stryka dem från min lista. Har aldrig varit nåt större fan, men Fear of the dark är ju härlig live, så det kunde det väl vara värt.
Skoja inte. Dom var helt jävla fantastiska, och trots att jag inte kunde sjunga med i en enda låt så kan det ha varit den bästa konserten jag någonsin varit på. Och det säger faktiskt ganska mycket, för jag kan ärligt påstå att jag har varit på väldigt många konserter, Nästa gång jag ser dom ska det vara bättre väder, jag ska stå längre fram och jag ska kunna varenda låt.
(Mötley var ju såklart också grymma, men det visste jag redan så därför behöver jag inte tjata om det)

Har du några funderationer?

Då finns det plats för dom här:


Men först... vem fan är du?

Nu kommer jag ihåg dig!



Mejl, snabel-a och sånt: (publiceras ej)




URL/Bloggadress:




Speak up!


Trackback
RSS 2.0